textilkosár - fabric basket

Ezt a textilkosarat is Húgoméknak készítettem a baba hazaérkezésére. Azt gondoltam praktikus lehet a kicsi szennyesének gyűjtésére, vagy puha játékoknak, vagy pelusoknak vagy....A gyerekeim pedig rajzoltak és sütöttünk kis lábnyom formájú mézeseket meg  virág alakúakat, amiket krémmel töltöttünk (a sütinek és a krémnek a receptjét tavaly kaptam Zsuzsától és azóta is nagyon szeretem). Mind bepakoltuk a kosárba és úgy vittük nekik. A kosár alapja egy 30 cm átmérőjű kör (plusz ráhagyás), ehhez számoltam ki, hogy milyen hosszú palást kell (a kör kerületét kiszámítva). A külső réteghez hozzáfogtam egy vékony flízt is, a rátétet is a két rétegen keresztül varrtam fel és tűztem szabad gépi tűzéssel. Majd összeállítottam a részeket, a belsejét hasonlóképpen, csak flíz nélkül. Megvarrtam a 2 fület, egy-egy 10x20 cm-es anyagot hajtottam négybe és úgy tűztem körbe, a külső és belső réteg közé fogtam és így varrtam össze az egészet. Ha valakit érdekel részletesebben, akkor írjatok, mivel készülök még varrni hasonlót, lefotózom fázisonként. Ha pedig a mézes receptjét olvasnátok, akkor azt is szívesen megírom valamikor, úgyis sütünk majd megint.

This fabric basket was also made for my sister for their homecoming from the hospital with the baby. I thought it could be useful for the baby's laundry or for soft toys or for the nappies etc. My children drew pictures for them and we baked gingerbread, one pattern is like a little foot and the other which is filled with cream is like a little flower. The basket is a simple one the base is a circle. If you are interested in how to make a fabric basket like this I will make a tutorial. The same is true to the recipe, if you would like to know how to bake this gingerbread, and how to make the cream I will write it down. They are from my friend Zsuzsa.

4 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Nagyon szuper lett a táska is és az ötlet is...a kis lábnyomok atomcukik! A receptet itt találja aki szeretné:
http://zsuzsasagok.blogspot.com/2009/12/mezes-napok.html

gurikati írta...

Kedves Orsolya! Ha van időd töltsed fel a mézes és a krém receptjét is. Mindig szeretünk új dolgokat kipróbálni.
A kosárkának biztosan nagy hasznát vették a húgodék.
Jó, hogy ilyen kreatív, ügyeskezű nővérrel van megáldva.

gurikati írta...

Bocsi! Most olvasom, hogy Zsuzsa már feltette a recept lelőhelyét. Ne fáradjál vele.

MrsYarnart írta...

nagyon kedves ajándék a kosár és a mézes is. a receptet köszönöm!