nyakmelegítő - my cowl

Magamnak is kötöttem végre. Maradt még ezekből a  fonalakból, így egy nyakmelegítőt készítettem, ami nagyon praktikus, különösen, ha szaladunk ide-oda ki és be. Ez pedig nálam mindennapos, mert viszem-hozom a gyerekeket, óvoda, iskola, zeneóra, sport.... 7-es körkötőtűvel kötöttem, így nagyon puha, laza lett. Ennek a sapkának a szegélye alapján készült, csak most 68 szemet szedtem fel és a mintát 8-szor ismételtem.
I knitted for myself this time. I had some leftover from these yarns so I made a cowl. This is very useful especially if you go and come in and out which is an everyday routine in my life as I take and bring my children to and from the nursery, school and different sports and music lessons. I used the pattern of this hat, but casted on 68 stiches and repeated eight times the pattern. I used 7 mm-s needles so I got a very soft and loose texture.

2 megjegyzés:

Dóra írta...

Ez nagyon tetszik, szép lett és praktikus! :) Ha jól értem, akkor ez a darab viszonylag szorosan a nyakadra simul, ugye?

borsoo írta...

Köszönöm Dóra! Nem, nem simul azért szorosan meg igazság szerint nyúlik is idővel, de jól melegít. Olyan kb., mint egy nem túl szűk garbónak a nyaka.