a mi lucasütink - our cake for Lucia's day

Már évek óta szerettem volna megsütni a Lucasütit, aminek a receptje a gyerekek könyvében szerepel. Tegnap végre sikerült..vagy mégsem?...ugyanis sáfrányunk nincsen itthon,  az kimaradt belőle, viszont fáradt is voltam, meg gyorsan is kellett dolgoznom, és beletettem 2 tojást, amit később vettem észre, hogy csak a kenésre kellett volna. Mindezek ellenére, a nem egészen pontos (khm) receptkövetés után is egy nagyon finom sütink lett és mind elfogyott vacsorára :).
I have planned for years to bake this cake (from my kid's book) for my family, and yesterday it happened. Though it came out a bit different than the original recipe says ( I was too tired, I think and had to do in a hurry), but everybody liked it, so it was eaten up for dinner.

2 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Wow...egyébként a sáfránynak van íze? Én azt gondolom, az csak virágpor és sárga színe lesz tőle, vagy nem? Gondoltam, h finom, mert a svédek péksütik nagyon-nagyon finomak!

borsoo írta...

Nem, szerintem sincs íze a sáfránynak, csak a szinezés miatt szokták beletenni, de a tojással vagy nélküle kérdés, azért már más végeredményt hoz, szerintem. Egyszer majd kipróbálom tojás nélkül is, úgyis kérték, hogy "legyen ilyen holnap is...!!", hát ha nem is ma..vagy a héten de vmikor sütök megint.