adventi vásár - advent fair

Ezen a hétvégén lesz az iskolában az adventi vásár, amire eddig minden évben készítettünk valami eladhatót, karácsonyfadíszeket, puha játékokat. Idén sajnos nagyon kevés időm és energiám volt rá, így ezeket a kis díszeket csináltam csak. A szép horgolásokat Zsuzsa készítette még tavaly, próbaképp, aztán nálam maradtak. Most elkértem tőle, hogy felhasználhassam, így ő ezzel járult hozzá az idei vásárhoz. Köszönöm neki itt is :) ! Az ötlet pedig innen származik, igaz nekem piros filcem nem volt itthon, ezért a maradék piros poláranyagot használtam fel, ami kicsit nyúlósabb, mint a filc, ezért nem lettek olyan szabályosak a díszek.
We are going to have the annual advent fair in the school tomorrow. I made little ornaments and soft toys each year, but this year I have had little time and energy, so I made only four ornaments based on this tutorial. The doilys were crocheted by Zsuzsa last year as a try and she left them at me. I asked her if I could use them and as she said a kind yes to me she became the fair's sponsor. Thank you for her :)! My ornaments are not so even as I did not have  red felt at home only polar fleece which is a bit more elastic.

4 megjegyzés:

GumiPók írta...

Polár ide vagy oda, nekem nagyon tetszenek. Ha varrógéppel varrtad fel a horgolmányokat, elmondanád a technikáját (mármint gondolom valamiket át kell állítani a varrógépen, hogy ne nyújtsa meg a horgolást)? És így egyébként jobban is néznek ki, hogy madzaggal lehet felakasztani őket, nem csipkével.

Zsuzsa írta...

Wow...de jól néz ki. Szerintem is nagyon szép így polár anyagból!Arra gondoltam, magamnak is hasonló karácsonyfadíszeket készítek!

borsoo írta...

GumiPók! Köszönöm! Semmit nem állítottam a varrógépen, sima, egyenes öltéssel varrtam fel a horgolások szélét, 3-as öltéshosszal.
Zsuzsa, akkor hajrá, Neked úgyis gyorsan megy egy-egy ilyen kör meghorgolása, utána meg már gyerekjáték ;) Egyébként el is kelt mind :)

MrsYarnart írta...

nagyon jól néznek ki! jó hogy a horgolás és varrás így egymásra találtak.