párnahuzat ruha - pillowcase dress

Biztos vagyok benne, hogy sokatoknak ismerős a párnahuzat ruha. Többféle variációban is létezik, én ezúttal az elöl-hátul gumis típusút próbáltam ki. A párnahuzat egy kifejezetten szétszabdalásra szánt ágyneműhuzat részeként került beszerzésre, mivel egy akció keretében 2 garnitúra ágyneműhuzatot lehetett egy áráért kapni. A paplanhuzatra is szükségem van egy másik tervnél, azt is szét kell majd vágnom hozzá, de előbb a párnahuzatot használtam fel, mert az gyorsabban megvalósítható volt. A másik garnitúra ágyneműhuzat pedig  KicsiLányé lesz. Ha vannak hasonló terveitek, akkor most is ajánlom az Ikea kínálatát (én is ott vettem a kettőt egy áráért), mert most minden ágyneműre van engedmény aug. 17-ig. Egy leírást is készítek ennek a ruhának az elkészítéséhez, a fázisfotóim megvannak, csak szövegeznem kell, de próbálom minél előbb megosztani.

És itt szeretnék mindenkinek köszönetet mondani, aki olvas, megjegyzést hagy, mert ma egy éve írtam meg az első bejegyzésem és azóta gyűlnek az olvasók, a megjegyzések, amiknek mindig nagyon örülök. Igyekszem is válaszolni, és köszönöm, ha továbbra is itt vagytok, sokat jelent ez nekem, sok bátorítást kapok ezáltal. 
I am sure that lots of you know the so called pillowcase dress. I made the version with elastics in front and back parts from a new pillowcase because there was a "you get 2 bed linens for one price" in IKEA. I bought them because my daughter needed a new bed linen and on the other hand I needed a big fabric for another project. Though I sewed the dress first, because it was easier and quicker. I am making a tutorial for it, too, but at the moment I have only the photos, I have to write the text for it. As soon as possible I will share here.

And this is the time to say thank you for all who read my blog and leave comments, because it was just one year ago  when I wrote my first post here. It means a lot for me to get comments and have readers, I get a lot of encouragement through it. Thank you for all!

2 megjegyzés:

GumiPók írta...

Nagyon csini ruha lett!!

Boldog szülinapot! :)

MrsYarnart írta...

én is gratulálok a blogodhoz és a munkáidhoz. csinos kis ruhát varrtál!