túrához - for hiking

Aki megírta, mindenki jól tippelt, igen, a kicsi hátizsákokat szeretném megmutatni. A három közül az elsőt sok-sok évvel ezelőtt varrtam, a sünis volt az és a legnagyobb gyerkőc kapta mielőtt oviba ment. Ezután a többiek is mind 3 éves koruk körül vagy születésnapra vagy névnapra kaptak, így most 3 saját kishátizsákunk van. Persze ezekhez is kötődik történet, mert a zseb, a pánt betétje és a fedél szegőpántja egy olyan régi anyag maradékából készült, amiből még réges-régen magamnak varrtam hátizsákot. IKEA már akkor is volt nálunk, az az anyag is onnan származott.
Pár hete kirándulni volt a két nagyobb gyerkőcöm, ahol többek között a legnagyobbam osztálytársai is ott voltak, és akkor látták a zsákokat. Most hétvégén zsúrba hívták az osztálytárs ikrek, a kérésük pedig a kiránduláson látottak alapján ilyen zsák volt. Így megkérdeztem a mamájukat mi a kedvenc állatuk, színük és eszerint terveztem és varrtam ezt az újabb két kis zsákot ajándékba.


Those who thought that this post would be about the little backpacks were right. The first I sewed  was with the hedgehog on it many-many years ago, when my eldest child was about to start nursery. After that the others got theirs around their 3-year-old birthday. So we have 3 backpacks on our own at the moment. The fabric that was used for the pockets and as bias tape has a story, because I bought it when I was a secondary school student and made a backpack from it for myself (long-long time ago), so I have memories....
My two elder boys went for a trip some weeks ago where few of my eldest's class mates went as well. They saw the backpacks there and when the twins from the class invited him for their birthday party they asked a backpack like the seen one as a present. Not knowing those children very well I asked their mother about their favourite animal and color, and using these pieces of information sewed these two small backpacks for them.

7 megjegyzés:

Huncutkacérna írta...

Nagyon aranyosak - nekem a piros a kedvencem!

borsoo írta...

Köszönöm, megértem a választásod ;), bár nekem mindegyik kedves, mert mind a tulajdonosára jellemző, hozzájuk passzol :)

MrsYarnart írta...

nagyon szép mindegyik. és nagyon személyes :)

Zsuzsa írta...

A malacosat nem is láttam! Nekem az a kedvencem!

Tündérlátta írta...

Egyik jópofább, mint a másik! Igazán vidám kirándulások kerekedhetnek majd velük!

Otthon Művek írta...

Jópofa mind, és vidám lesz együtt, egyforma hátizsákkal kirándulniuk!

Timici írta...

annyira szuperek!!! a baris a kedvencem:o)