tavaszi hétvége - spring weekend

KicsiKató annyira kedves volt, hogy bevett a blogajánlójába engem is és még sokakat (menjetek nézelődni, érdemes) és megírta sok tavaszi képet is láthattok nálam. Hogy ehhez az állításhoz hű maradjak hoztam megint hétvégi képeket. Voltunk kirándulni és láttunk sok szépséget, élveztük a napsütést, langyos szellőt, illatokat. Még a kicsik is bírták a tempót, meglepetésemre nem aludtak el még a járműveken sem, de azért este ahogy lefeküdtek azonnal elaludtak, ugyanabban a pozícióban, ahogy letettük őket. A képeken szerepelnek viszont, bár picit elbújva saját készítésű dolgok is (lehet találgatni :) ), amiket a holnapi bejegyzésben majd megmutatok, újabbakkal kiegészítve.
:: Húsos som - Cornus mas



:: Leánykökörcsin - Pulsatilla grandis

:: Orvosi atracél - Anchusa officinalis


:: Odvas keltike - Corydalis cava

KicsiKató was so kind that she mentioned my blog together with others in her referral. She wrote there that I usually come with photos of nature, now with springtime pictures. To follow this statement I brought new weekend photos that I took in the hills. We went for a short trip, enjoyed nature, sunshine, warm breeze, smells of spring. To my surprise our smaller children were tough enough to come along all the way, but in the evening they immediately fell asleep as they had gone to bed. In the photos however you can see some handmade items by me that I will show you in tomorrow's post together with newer items.

4 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Szerintem indíthatnál egy növényfelismerő kurzust. Mindet láttam már, de egyiknek sem tudtam a nevét. Olyan vagyok, mint Kisvakond, aki bejárja a fél világot a kamilláért :-(

borsoo írta...

:), azért nekem illik tudni, még ha régen volt is az az 5 év....

Otthon Művek írta...

Én is így vagyok a növényekkel.
A másik kérdésben a hátizsákokra tippelek.

Monika írta...

Én is a hátizsákokra.:)