a kedvenc sapka - favourite hat

Két napra rá, hogy itt mutattam egy darabkát a kötésből már készen is volt a színes pettyes sapka, de lefotózni csak most a hétvégén sikerült. Mióta elkészült, csak ezt hajlandó felvenni a kicsi lányom, bár  a málnaszín sapihoz készült nyakmelegítő is készen lett időközben (kicsi darabka abból is kikukucskál a képeken), de mégsem párban hordja. Ez a kedvenc és már be is nyújtotta az igényét, hogy ebből a fonalból is kössek nyakmelegítőt....nem hagy unatkozni :), de egyenlőre más van a kötőtűimen. A másik barna színes pöttyös készülget és közben még egyebek is....van amit nem is tudtam már fotózni, mert hamarabb odaadtam a megrendelőnek, mintsemhogy lencsevégre kaphattam volna.


::Ravelry - fonal Nagymamám hagyatékából - 3.5-es körkötőtű
Two days after showing a bit of the hat here it was ready, but I could take a photo only two days ago. My little daughter hasn't put on anything else since it was ready, although a little cowl (a part is visible in the pictures) was also ready for this hat. She would like another cowl from the white yarn, so I have a lot to do in the future as well. Now other projects are on my needles, and some projects were ready and handed immediately to the customer without having the opportunity to take a photo.

4 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Nagyon szép lett! Egyre inkább azt látom,hogy a kötésben sokkal több a lehetőség, mint a horgolásban. Ez a passzé valami gyönyörű! A fonal is szép, nagyon szeretem az ilyen színes, de nem harsány fonalakat! Remélem sikerül elmennem hozzátok, és megnézem majd élőben is :-)

MrsYarnart írta...

Igen, nagyon szép lett, nekem is tetszik a passzé. És az is milyen szép, ha az ilyen örökölt anyagokban valaki emléke tovább él közöttünk :)

borsoo írta...

Köszönöm, nekem is tetszik a végeredmény :) Lehet, hogy a felnőtt méretet is megkötöm ugyanebből a fonalból (bébi méretben is készül ezzel a passzéval más fonalból, egy kedves ismerős áprilisra várható babájának), mert bevallom, igen, kötődöm hozzá az emlék miatt.

Timici írta...

nagyon szuper lett, nem csodálom hogy kedvenccé vált;o) ez a passzé nagyon szuper, én a pocaklakónak kötögetek egy ilyen passzés babazsákot:o) ráadásul bár ránézésre csavartnak tűnik, igazából nem kell hozzá segédtű, ami számomra még kedvesebbé tette a mintát:o))