topán és császár

Kislányom barátnőjének kötöttem a nyakmelegítőt és  sapkát Barkáék Mosó Masájának Topán illetve Császár árnyalataiból. Egy-egy 5 dkg-os gombóc elegendő volt, tehát kevesebb, mint 10 dkg fonal fogyott összesen. A kislány, anyukájával választotta a színeket, nekem csak el kellett készíteni. Még nem adtuk oda, mert szerettem volna fotózni és csak ma sikerült. Már készül egy ugyanilyen mintájú sapka, illetve ma este készen is lesz, hogy legyen hasonló a lányoknak, csak az és kicsi lányomé Violini direkt nekünk festett fonalából alakul.
::saját elképzelés és minta - 3,5 dkg Barka Mosó Masa Topán - kötőtű 5,5-ös
:: Ravelry - 4 dkg Barka Mosó Masa Császár - kötőtű 5,5-ös

A színekkel nem tudok mit kezdeni egyik sem a valóságos....nem szereti a gépem a lilákat és rózsaszíneket :(.

3 megjegyzés:

Timici írta...

ilyen nyakmelegítő kéne Balázsomnak is, csak lusta vagyok kiszámolni hány szemet kéne felszedni:( ejnye én! ugyanis a sálat belülre adják fel az óvónők, hogy ne rágassák egymást, így viszont kint van a nyaka a kabátból és már megint csúnyán köhög:(
A szett amúgy nagyon csajos;o) tuti siker lesz!

borsoo írta...

Timi, én 60-at szedtem fel ezzel a fonallal és 2 sima egy fordítottat kötöttem, a titka meg a leláncolás, mert ezt egy rugalmas módszerrel szedtem le, így mindkét oldala ugyanolyan rugalmas, azaz átmegy a fejen :)

Timici írta...

kötöm a nyakmelegítőt, immár másodjára, mert elsőre kevésnek tűnt a 60szem, aztán mikor leszedtem a tűről és rápróbáltam Balázsra kiderült, hogy jó lett volna:S. Most már csak azt nem tudom milyen magas legyen:S a Tied mekkora lett?