szoknyához a sapka

Új ünneplős szoknyát varrtam. Az anyagot még tavaly vettem és más céllal, kiskabát bélésének, de végül ahhoz túl szépnek találtam. És mivel a kicsi lányom nagyon szereti a hosszú és kicsit pörgős (ahogy ő nevezi : gyors) szoknyáját, amit itt mutattam, csináltam egy hasonlót. A szabásminta ismét saját, kicsit bővebb, hosszabb és másképp szabott, mint az előző. Ma az ovis Karácsonyon már ebben a szoknyában szerepel :)
A sapka pedig azért készült, mert a horgolt gyapjúsapit már nem ítéltem elég melegnek ebben a hidegben, a lukacskákon bizony átfúj a szél (a kötöttel pedig sajnos még nem készültem el). A szabásminta  a sokak által ismert és kedvelt Tilda könyvből van, anyaga polár, a kis jojó dísz pedig a szoknya maradékából készült hozzá. Miután felvarrtam jutott eszembe, hogy lehetett volna kitűzőként is elkészíteni és akkor váltogatható, aszerint, hogy milyen szoknya (esetleg nadrág) villan ki a kabát alól :) Lehet, hogy még kibontom és átvariálom.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon szép a szoknya, kár lett volna ezt a szép anyagot bélésnek elhasználni! A sapka is tetszik, egyszerű, de nagyszerű...magamat ismétlem, éljen a skandináv minimál :-)Zs.

MrsYarnart írta...

Milyen csinos! A kitűző is jó ötlet!

Timici írta...

annyira édes a kislányod!!!
szuper a szoknya és a sapka is!:o) tényleg kár lett volna bélésnek elpazarolni, ez a fazon nekem is kedvencem volt még titnikoromban is;o)

a kötött sapikkal még én sem készültem el idén:(, úgyhogy polárban nyomjuk, hát ez van...majd a téli szünetben talán lesz egy kis pihi és jut időm kötögetni is;o)

borsoo írta...

Sziasztok!

Zsu, köszönöm igen a minimál nálam is nyerő. A kevesebb sokszor több :)!

MrsYarnart, köszönöm, tervben a kitűzővé alakítás :)

Timi, köszönöm :) sebaj, jó az a polár, gyerekek is szeretik, aztán ráérünk még kötögetni, az nyugis időszakra való foglalatosság. Remélem Nektek is lesz benne részetek a szünetben!